בריכה בחופש הגדול

החופש הגדול הגיע, הילדים יוצאים לחופשת הקיץ ואנחנו רוצים להעביר אותה בהנאה מרובה. אין ספק שחלק מהזמן נבלה בבית אבל מה עושים בחוץ כשכל כך חם? בוודאי- מעבירים זמן בכיף בבריכה! 

כאן נענה על כמה שאלות שמעסיקות את כולנו בנוגע לבילוי בבריכה-

תקופת פעילות- לרוב, הבריכות הציבוריות יפעלו בחודשי הקיץ בלבד, זאת מכיוון שמרבית הבריכות אינן מקורות או מחוממות ולכן לא יפעלו בחודשים הקרים יותר. החודשים החמים בישראל הם חודשי מאי עד ספטמבר, אך הבריכות לא יפעלו לאורך כל חמשת החודשים האלו, אלא רק בחודשים יוני, יולי ואוגוסט זאת מכיוון שבתקופה זו מספר המתרחצים הוא הגבוהה ביותר ולכן משתלם יותר לפתוח את הבריכה. 

עלות כניסה- עלות כניסה בודדת תעלה בין 40 שקלים ועד 110 שקלים לבן אדם! תכפילו את הסכום הזה כמובן במספר בני המשפחה וקבלו סכום מופקע ביחס לבילוי חד פעמי בבריכה. במרבית הבריכות הציבוריות תוכלו לרכוש כרטיסיה או מנוי אשר מורידים מעט את המחיר פר כניסה. במידה ותרצו לרכוש כרטיסיה כזו בררו בראש מהם התנאים, האם הכניסה חופשית כל ימות השבוע כולל ימי שישי ושבת, האם הכרטיסיה תקפה בשעות מסוימות והאם היא כוללת את השימוש בכל מתקני המתחם (אם יש) או רק בבריכה וכמובן האם ובכמה המחיר יורד ביחס למחיר כניסה אחת. 

מה עוד צריך לקחת בחשבון?

  • בדקו עם הנהלת הבריכה האם היא והמתחם כולו מתוחזקים היטב, האם המים וסביבת הבריכה נראים נקיים ובטוחים לרוחצים האם השירותים והמקלחות נקיים, האם המזנון סטרילי. בנוגע לאיכות מים תוכלו להיות בטוחים ע”י דגימת מי הבריכה בעזרת בדיקת מקלונים פשוטה.
  • מבחינה כספית קחו בחשבון שמחיר הכניסה הוא לרוב לא התשלום היחיד, ובמתחם הבריכה ישנם גירויים רבים עבורנו ועבור הילדים, כך שבילוי בבריכה על פי רוב יכלול גם קניית ארטיקים או ארוחה במזנון, משחקי מים ועוד. 
  • מבחינה בטיחותית בדקו האם יש מציל בבריכה אשר עושה את עבודתו נאמנה, האם הבריכה מסומנת מבחינת עומק המים, שטחים מחליקים וכו’. חשוב לציין שלמרות שיש מציל בבריכה האחריות המלאה היא על ההורים ויש צורך להשגיח על הילדים בתשומת לב מלאה!

ובכל זאת – מי הן הבריכות המומלצות בישראל?

בריכת גורדון– הבריכה נמצאת ברחוב אליעזר פרי 14, תל אביב. במתחם הבריכה ישנם בריכה חצי אולימפית בריכת ילדים ובריכת פעוטות, חדר כושר וספא. מי הבריכות הם מי תהום מליחים אותם מחליפים מידי יום. 

קאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין– הקאנטרי נמצא ברחוב עמיקם 7, קריית שלום תל אביב ותוכלו למצוא בו משטחי דשא גדולים ומוצלים שתי בריכות חצי אולימפיות, אחת מחוממת והשניה מחוממת ומקורה. ניתן למצוא במתחם מתקנים נוספים כמו חדר כושר, סאונה, חדר ג’ימבורי, מגרש טניס,אולם ספורט וקפיטריה. 

בריכת מצפה אלונים– נמצאת בתל דבש, בית ג’אן. על ראש הגבעה כשסביבה נוף משגע, תוכלו למצוא בריכה חצי אולימפית, בריכת פעוטות מדשאות, מגרש כדורגל וקיוסק. 

בריכת מסילת ציון– נמצאת במושב מסילת ציון. ניצן למצוא במתחם בריכה חצי אולימפית מוצלת בחלקה, בריכת פעוטות מוצלת, בית קפה, משחקי שולחן לילדים- כמו הוקי אוויר, פינג פונג, יצירה ועוד מגוון אטרקציות.

בריכת מעין צבי– נמצאת בקיבוץ עין צבי. במתחם תוכלו למצוא בריכה מוצלת עם נוף לים

מגרש כדורסל, משחקי שולחן וקפיטריה. 

קאנטרי גלי הדר– נמצא ברחוב רמז ראשון לציון, בקאנטרי העצום אשר מתפרש על 50 דונמים ישנן 2 בריכות חצי אולימפיות ובריכת פעוטות, מגלשות, מתקן ג’ימבורי, מגרשי טניס, שני חדרי כושר, מרגש סקווש ועוד חוגים ופעילויות מגוונות, במקום ישנה קפיטריה אשר מגישה אוכל קל.

קאנטרי רמת רחל– נמצא בקיבוץ רמת רחל. במתחם הקאנטרי ניתן ליהנות מבריכה פתוחה, בריכת מסלולים חצי אולימפית, בריכת פעוטות עם מתקני מים, מתחם דשא רחב בעל סככות ומקומות ישיבה, ג’קוזי, מגלשת מים ענקית ומסעדה חלבית.

על מנת לעשות קצת סדר סיכמנו עבורכם נקודות למחשבה

 בריכה ציבוריתבריכה פרטית
עלותבין 40 ₪ ל- 110 ₪ לבן אדם לכניסה בודדתאין עלות כניסה. קיימת עלות תחזוקת הבריכה אשר מסתכמות בכמה מאות שקלים בשנה שלמה
תקופת פעילותשלושה עד חמישה חודשים בשנהלאורך כל השנה
כמות רוחציםלרוב, כמה מאות תלוי בגודל המתחםלרוב, המשפחה הקרובה
רמת תחזוקה וניקיוןניתן לבדוק למראית עין, אך אין נתונים מדויקיםרמת התחזוקה שאנחנו דורשים מעצמנו, ניתן לבצע בדיקה בכל עת ולתקן בהתאם
הוצאות נלוותלרוב, אוכל ושלגוניםאין
בטיחותמציל הבריכה וההוריםהורים

אם אתם, כמונו, מאותם אנשים שמאוד אוהבים את הבילוי בבריכה, בחודשים החמים ובכלל לאורך השנה כולה, אולי תעדיפו להקים בריכה פרטית אצלכם בחצר לחוויה אולטימטיבית!

אנו בלוקספול נשמח לעמוד לשירותכם לכל שאלה, יעוץ והצעת מחיר.