המדריך המלא שניה לפני שסוגרים צימר עם בריכה

האם קרה לכם בעבר- שחשקה נפשכם בלילה או שניים מפנקים בצימר ובו בריכה מדהימה ונוף יפיפה? ובמילים עדינות, זה לא בדיוק מה שקיבלתי? 

אנחנו מבינים לגמרי את הצורך בנופש ועוד יותר את האכזבה כאשר הדברים לא עונים על הציפיות. פה למעשה טמונה כל הבעיה- ציפיות. במאמר ניתן לכם מספר נקודות שכדאי לקחת בחשבון שניה לפני שאתם סוגרים חופשה בצימר עם בריכה וכך תוכלו לבצע תיאום ציפיות עם המארחים ולהימנע ממפח נפש.

  1. בריכה במתחם- אם החלטתם לבחור בצימר עם בריכה נמליץ לכם לשאול את המארחים האם הבריכה היא פרטית, או חלק ממתחם משותף? האם היא מתאימה לשחיה? מה גודלה ועומקה? האם הבריכה מתוחזקת היטב? במידה והיא חלק ממתחם משותף האם היא פתוחה בשעות מסויימות או בכל שעות היממה? האם ישנו מציל? האם הבריכה מתאימה לילדים

וודאו כי הם מבינים את הצורך שלכם, למשל אם המטרה היא חופשה רומנטית, וודאי תרצו בריכה פרטית או במידה והבריכה היא חלק ממתחם משותף אולי כדאי לוודא מי עוד מתארח באותם תאריכים מבחינת הרכב, האם השכנים שלכם יהיו משפחות מרובות ילדים או האם מקום מיועד לזוגות בלבד. 

בנוסף האם אתם מצפים לבריכה שתאפשר לכם לבצע שגרת אימון או שתהווה עבורכם רק מקום להירגע בו.

  1. בריכה מחוממת– שאלו את בעלי הצימר האם הבריכה מחוממת ואם כן באילו אמצעים ולאיזו טמפרטורה. יתכן כי אם יצאתם לחופשה בעונת החורף בריכה מחוממת היא עניין עליו תקום או תיפול ההחלטה בנוגע לצימר ספציפי, תוכלו לדעת כי אם הבריכה מחוממת בעזרת חימום סולארי ומזג האוויר חורפי והשמיים מעוננים, לא בטוח שהבריכה תהיה חמה כמו שציפיתם. אם הבריכה מחוממת בעזרת משאבת חום תוכלו לדעת בדיוק מהי הטמרפטורה של הבריכה והאם היא מספקת אתכם. כמו כן יתכן מצב הפוך, בעונת הקיץ יתכן ותרצו דווקא בריכה לא מחוממת כלל על מנת להתרענן בימי העונה החמה.
  1. בריכה מקורה– האם הבריכה מקורה, האם במידה ותרצו ליהנות בבריכה תצטרכו להעביר יום שלם בשמש או שישנן פינות מוצלות, למה חשוב לדעת? כי זו התארגנות קצת שונה, במידה ואתם מבלים המון שעות בשמש יש להצטייד בכובעים, קרם הגנה, משקפי שמש והמון שתיה. במידה ואתם מבלים בצימר בעונת החורף אולי תרצו לוודא כי אינכם יוצאים מהבריכה רטובים ישירות לאוויר הקר אלא יכולים להתייבש קודם במתחם הבריכה המקורה ורק אז לצאת, מבלי לקפוא. 
  1. רמת ניקיון המים– אולי המדד החשוב ביותר אשר יכול להיגמר במפח נפש או בהצלחה מסחררת. וודאו עם בעלי הצימר מהי רמת ניקיון המים כיצד הם מתוחזקים, ואולי אפילו האם הם יכולים לצלם עבורכם את הבריכה בלייב ולא רק מהתמונות אשר מוצגות באתר. מי בריכה לא מתוחזקים כראוי בלבד ירוקת ומים עכורים יכולים לגרום לנזק בריאותי של ממש. בנוסף, מומלץ מאוד לבדוק ביקורות על המקום על מנת לקבל תמונת מצב אמיתית ונכונה.
  1. מחיר- כמה זה יעלה? צימר עם בריכה הוא אכן חוויה אחרת לחלוטין ומהנה מאוד. דעו כמה אתם משלמים ומה הוא כולל.
  1. עשו בדיקה משלכם- היינו מאוד ממליצים לכם לעשות חיפוש אינטרנטי מהיר ולבדוק מהן חוות הדעת של המבקרים במקום, טוב ללמוד מניסיונם של אחרים. ישנם ברשת מספר אתרים כדוגמת אלו ועוד, אשר מציגים את חוות דעת הגולשים ואת ציון או הדירוג שהם נתנו- שיקוף מלא של החוויה עבורכם. 

צימר עם בריכה הוא בהחלט תענוג אשר מעצים את החוויה במידה והוא עונה על הציפיות שלכם. ממליצים לכם בחום לתאם ולוודא את כלל הפרטים מול בעלי העסק על מנת להפיק מהחופשה שלכם הנאה מירבית.

במידה ואתם בעלי עסק אשר רוצים להקים בריכה או לתחזק אותה באופן המקצועי ביותר, צרו איתנו בלוקספול קשר ונשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר. 

לקבלת הצעת מחיר ללא עלות- מלאו את הטופס

2024 © לוקספול שירותי בריכות | בנייה ותחזוקת בריכות שחייה | בריכות פיברגלס, מתועשות ובטון