חידוש וציפוי בריכות

08-6329090

חידוש, ציפוי, ושיפוץ בריכות שחיה

לאחר ששימשה אתכם לאורך שנים החלטתם כי הגיע הזמן לחידוש ושיפוץ הבריכה הפרטית שלכם?

החלטה זו יכולה להתקבל ממספר סיבות. למשל:

  • הבריכה הוקמה לפני מספר שנים והמראה שלה כבר מיושן ובעצם רק צריכה חידוש קוסמטי או עדכון. 
  • בחלוף השנים מבנה הבריכה לא נשאר כשהייה ומצריך שיקום ותיקונים יסודיים יותר. 
  • סיבה נוספת היא השבחת ערך הנכס והכשרת בריכה שלא הייתה בשימוש.

נכון, בריכות איכותיות יהיו בעלות אורח חיים ארוך מאוד אך תחזוקת הבריכה היא כנראה דבר בלתי נמנע, זה יכול להיות אחרי חמש שנים או אחרי 30 שנה, אבל כמעט כל בריכת שחייה תצטרך תיקון או שניים לפחות לכל אורך חיי הבריכה. 

שיפוץ הבריכה יבוצע לפי סוג הבריכה ומורכבות הבעיה אותה יש לפתור. תחילה בדקו לעומק מהי הסיבה לשיפוץ, על מנת להבין היטב את התמונה המלאה יש צורך לרוקן את הבריכה ולבדוק האם האיטום עדיין שלם, במידה ומדובר בבריכה עילית בדקו גם את האיטום החיצוני ובכלל האם יש חלק כלשהו בבריכה שיש צורך להחליף או לתקן. בנוסף נסו לחשוב מה עוד יצריך השיפוץ- האם יש צורך בהרמת הריצוף או הדשא סביב הבריכה, האם יש צורך בביצוע חפירות או שמדובר בתיקון קל יותר. במידה ואינכם יודעים בדיוק תוכלו לפנות לחברה מקצועית אשר תענה על שאלותיכם בפירוט.

כאשר נכנסים לשיפוץ בריכה, צעד אשר ישדרג את הבריכה שלכם. אפשר לשקול אם נכון באותה הזדמנות לבצע שינויים מהותיים כמו שיפוץ הצנרת והתשתיות, שינוי או הוספת תאורה, החלפת ריצוף, הוספת מפלים, פינות ישיבה בתוך המים ועוד מגוון אפשרויות שיוסיפו וישדרגו את מראה ואיכות הבריכה שלכם כך שתוכלו ליהנות ממנה עוד שנים רבות.

שיפוץ הבריכה מחייב בדיקה ותכנון יסודיים ולכן בשלב הראשון מרוקנים את הבריכה ודאגים לייבוש מוחלט על מנת לבצע את הבדיקה באופן המקיף ביותר. מה שיעלה מן הבדיקה בעצם יקבע מה יהיה המשך התהליך. האם יש צורך בהחלפת הריצוף וציפויים ובעצם איטום מחדש? או שיהיה זה חידוש קל של עדכון המראה בלבד.

בעת שדרוג או שיפוץ הבריכה חשוב מאוד לבחור בחומרי גלם ועבודה איכותיים ביותר ובטיחותיים למשתמש. בנוסף ואולי החשוב מכל יש לבחור באנשי מקצוע מהטובים ביותר שקיימים בשוק על מנת להבטיח את איכות העבודה. 

בריכות בטון 

בבריכות בטון על פי רוב התקלה הנפוצה היא באריחים שניזוקו, פעולה זו מצריכה החלפתם של אריחים שבורים וניזוקים, תקלות נוספות הן היווצרות כתמים וכתמי חלודה מהבריכה, נזילות ודליפות וכן תיקון ציוד לבריכה שהתכלה או שלא נעשה בו שימוש במשך תקופה ארוכה. במקרים שהתיקון אינו קוסמטי בלבד יתכן כי העבודה תצריך קילוף של שכבת הטיח הקיימת וגילוי גוף הבטון של הבריכה, ביצוע תיקונים ואיטומים, ורק אז יישום טיח והנחת פסיפס או ריצוף חדשים. על מנת לדעת מה היקף העבודה הזמינו את החברה המקצועית לביקור על מנת שתוכל לאבחן את מצב הבריכה ולבנות עבורכם תוכנית עבודה מסודרת ומפורטת על כל שלבי השיפוץ וכמובן עלויות. 

בריכת פיברגלס

לאחר ניקוז מי הבריכה והגעה לייבוש מלא ניתן יהיה לבדוק ולהבין האם הבריכה נפגעה ונוצר סדק ונזילה. לעיתים הבעיה תהיה לא בבריכה עצמה אלא במערכות שפועלות בה או התשתיות ולכן יש לבצע את הבדיקה באופן מקיף על מנת שנוכל להבין לעומק מהי התקלה ומה היקפה בדיוק.

במידה ויש צורך בביצוע תיקונים קלים בשלד הבריכה ותרצו לבצע את התיקון בעצמכם, הצטיידו ראשית בחומרים הדרושים- סיבי פיברגלס ודבק פוליאסטר אשר ניתן לרכוש בכל חנות חומרי בניין. ההדבקה פשוטה יחסית וניתן לתקן בעזרתה שקעים קלים, חלקים שנשברו ועוד שלל שיפוצים קוסמטיים. שימו לב כי חשוב לתת לדבק להתייבש מספיק זמן. זהו אכן תיקון שניתן ליישם בעצמכם אך במידה ותרצו תיקון שיחזיק מעמד לאורך שנים וביצוע מקצועי, מומלץ לפנות לחברה אשר מתמחה בנושא, ביצוע לא מקצועי עלול לפגוע במראה הבריכה ובנוסף השימוש בסיבים עלול להיות רעיל לשאיפה ולכן יש להצטייד בציוד מגן. במקרים חמורים יותר בהן הבריכה במצב חמור מאוד יתכן ותצטרכו להחליף את גוף הבריכה.

בריכות מתועשות
 

כזכור עשויות כך שרצפת הבריכה היא יציקת בטון, קירות הבריכה קונסטרוקציה מפאנלי פלדה ולבסוף יריעות וניל. תיקון של בריכה זו הוא קצר ונקודתי מאוד- על פי רוב החלפה של פנלים בודדים. במידה ותרצו לשפר את המראה הבריכה תוכלו להחליף את היריעה תוך הוצאה לא גדולה מידי ובזמן קצר הבריכה שלכם תיראה חדשה לחלוטין. מלבד היריעה תוכלו כמובן להוסיף תאורה, מפלים ולהינות ממנה לאורך שנים נוספות.

מלבד שיפוץ הבריכה עצמה זו הזדמנות מצויינת לשפץ את סביבת הבריכה. ראשית במידה ובמהלך השיפוץ הורמו רצפות, ובוצעו חפירות מומלץ לבצע ריסוס נגד מזיקים על מנת לשמור על סביבת הבריכה נקייה ונעימה. כמו כן תוכלו להפוך את כל האווירה סביב הבריכה לאטרקציה של ממש על ידי הוספת פינות ישיבה, מערכות סאונד ותאורה ועוד שלל איבזורים שונים שיהפכו את החוויה שלכם בבריכה לנעימה ומפנקת יותר. 

אז כמו שאמרנו מעלה, כמעט כל בריכה תזדקק לשיפוץ או תיקון לפחות פעם אחת בהמלך חייה, וודאו כי השיפוץ הזה באמת יהיה היחידי שתצטרכו לעשות, ואל תהססו להיעזר בחברות המקצועיות ביותר. 

לקבלת יעוץ, ליווי והצעות מחיר פנו אלינו ללוקספול ונשמח לתת לכם את השירות הטוב והמיקצועי ביותר! 

לקבלת הצעת מחיר ללא עלות- מלאו את הטופס

2024 © לוקספול שירותי בריכות | בנייה ותחזוקת בריכות שחייה | בריכות פיברגלס, מתועשות ובטון