מקלחות חוץ וחדר רחצה לבריכה

מקלחת חוץ בצמוד לבריכה הופכת פופולארית יותר ויותר כמוצר משלים לבריכות שחייה פרטיות. מקלחת חוץ נועדה לשימוש טרם הכניסה לבריכה על מנת לוודא כי הרוחצים לא מכניסים איתם בלי משים לב לכלוך אל הבריכה במטרה לשמור עליה נקייה לאורך זמן. שימוש נוסף הוא ביציאה מן הבריכה כמובן, יש שיבחרו להעביר על עצמם זרם מים נקיים על מנת לשטוף מעליהם את חומרי תחזוקת הבריכה או  ממש לעשות מקלחת באוויר הפתוח. 

מקלחת חוץ נוחה גם במקרים בהם אתם מארחים, לא תמיד נעים שכל הרוחצים בבריכה יעברו אצלכם בבית ועוד במקום אינטימי כמו האמבטיה שלכם. מיקום מקלחת בחוץ יכולה למנוע לחלוטין מצב של “טיילת” בפנים הבית. 

סוגי מקלחונים ומקלחות חוץ: 

מקלחון סולארי- מקלחון סולארי הוא מקלחון בעל מיכל עם כמות מים מסוימת אותה בחר הלקוח. המקלחון מחמם את המים בעזרת אנרגיית השמש בלבד, התקנתו פשוטה מאוד מכיוון שאין צורך בחיבור לתשתיות חשמל ומים. 

מחיר מקלחון סולארי נע בין 990 – 5,000 ש”ח בהתאם לעיצוב וכמות הליטרים הרצויה.

מקלחון אשר מתחבר למערכת המים הביתית- במקלחון זה בניגוד למקלחון סולארי אין הגבלת מים וחום המים אינו תלוי באם השמש זרחה במלא הדרה או אם היה יום מעונן חלקית.  מקלחון זה מחובר למערכת המים הביתית שלכם ולכן תוכלו לרחוץ בו כמה שרק תרצו. המקלחון מעוצב בצורה מאוד נוחה ודקורטיבית. ישנם גם מקלחונים אשר מתחברים לתשתית המים הביתית והם בעלי מספר ראשים, לרב שניים או שלושה, לפעמים הם יהיו בצורת עמוד אחד בעל שלושה ראשים או בצורת שער. כך יוכלו מספר רוחצים לרחוץ בו זמנית.

מחיר מקלחון אשר מחובר לתשתית הביתית נעים בין 1,600- 9,000 ש”ח.

כיסוי למקלחון- כיסוי מקלחון עשוי בד עמיד שנועד להגן על המקלחון כאשר הוא לא בשימוש מנזקי מזג האוויר ולהאריך את חיי המוצר. 

מחיר כיסוי נע בין 450 – 600 ש”ח 

משטח מונע החלקה- מטרתו של משטח מונע החלקה היא למנוע החלקה באזורים רטובים ממש בדומה לכל האזור סביב הבריכה, במידה והמקלחון שלכם אינו ממוקם על איזור כזה מלכתחילה ניתן לרכוש משטח ייעודי למקלחון חוץ אשר גם מונע החלקה וגם מונע מהמים להתפזר. 

מחיר בסיס מקלחון חוץ נע בין 800 – 1200 ש”ח.

מקלחת חוץ היא שדרוג נוח ואיכותי להשלמת החוויה בבריכה הפרטית שלכם. 

להתייעצות והצעות מחיר פנו למומחים של לוקספול.

לקבלת הצעת מחיר ללא עלות- מלאו את הטופס

2024 © לוקספול שירותי בריכות | בנייה ותחזוקת בריכות שחייה | בריכות פיברגלס, מתועשות ובטון