קירוי בריכות שחיה

בילוי בבריכת השחיה מתקשר לנו בעיקר לעונת הקיץ החמה, אך לא לכולנו מתאים לבלות בבריכה רק מספר חודשים בשנה ומה שמאפשר רחצה בבריכה לאורך כל השנה, מלבד שלל אמצעים לחימום מים הוא קירוי בריכת השחיה.

קירוי בריכה בעצם מבודד אותה ויוצר מעין חדר מבודד, כך נשמרת הטמפרטורה הנעימה ואין צורך לצאת מן הבריכה לאוויר הקר. מלבד שמירה על הטמפרטורה יש יתרונות רבים לקירוי שכזה-  

  • הקירוי עוזר לשמור על הבריכה נקייה לאורך זמן ומונע כניסת לכלוכים מן האוויר (אבק, עלי שלכת ועוד) ואת עליית מפלס המים בחודשי החורף בעקבות גשמים.
  • קירוי לבריכה מגן גם מפני השמש ומקטין את הסיכוי לקבל כוויות מהשמש מזערי, תלוי בסוג הקירוי.
  • תיחום מתחם הבריכה-  חוץ מזה שזה למעשה הופך את הבריכה לחדר נפרד זה נוח מאוד לבילויים משפחתיים או בחסרת חברים ומקל בהשגחה על הילדים.

כיום ישנם מגוון קירויים לבריכה בעלי מאפיינים שונים, אלו הם הקירויים הנפוצים בשוק-

קירוי מודולרי– הוא קירוי שניתן לקפל או לערום חלק על גבי חלק ובכך להתאים את הקירוי בהתאם למה שמתחשק באותו הרגע, חצי שמש חצי צל, רק צל או רק שמש בהתאם לצורך באותו רגע.

קירוי קבוע– קירוי זה הוא קבוע ולא ניתן לשנות להזיז או לקפל אותו, הוא כמו חדר קבוע לבריכה.

קירוי מתנפח– זהו קירוי שמנפחים בעזרת מפוח חזק מאוד (דומה למתנפחי טרמפולינה של ילדים) וניתן לקפל אותו ולאחסן והוא נוח מאוד גם לשימוש עונתי . הוא זול יותר ביחס לקירויים האחרים וניתן להשתמש בו להצלה של דברים נוספים ולא רק בריכה.

המחירים של הקירויים השונים נעים בטווח של אלפי שקלים, כמובן תלוי בגודלה של הבריכה, בסוג הכיסוי (קירוי מודולרי, קבוע או מתנפח ) ובחומר ממנו עשוי, הקירוי נעשה בהתאמה אישית, מחומר ייחודי או בהתאמה לעיצוב הבית, ישנה אפשרות לקירוי בעל מנגנון חשמלי או לא ועוד מגוון פרמטרים שיכולים להשפיע על המחיר.

בנוסף בשיקול המחיר וודאו אם ומהן עלויות ההתקנה. 

בבחירת קירוי לבריכה חשבו תחילה מהו הצורך? מאיזה חומר יהיה עשוי כך שיענה על הצורך המדוייק שלכם. 

אנו בלוקספול נשמח לענות על כל שאלה ולייעץ בנוגע לקירוי שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר!